2018年2月18日日曜日

「雪を楽しもう!Enjoy the World of Snow!」第二弾を行いました

2月17日(土)滝野すずらん丘陵公園で「雪を楽しもう!」を行いました。2か国から5名の方が参加してくれました。
We held "Enjoy the World of Snow!" on February 17 (Sat.) at Takino Suzuran Hillside Park. 5 participants from two countries joined.

今回はスノーシューを楽しみました。
We enjoyed snowshoeing.

公園のスタッフの方に歩き方を教えてもらって、ツアースタート。
After a brief lecture from a park staff, the tour has started.


森を抜けると素晴らしい景色が広がりました。
When we passed through the forest, we had a wonderful view.


滝野すずらん丘陵公園ではスノーシューを無料で借りることができますよ。
You can borrow snowshoes for free at the Takino Suzuran Hillside Park.