2023年1月21日土曜日

[Report] Takino Suzuran Hillside Park Snowshoe Tour

4カ国6名の参加者と3名のボランティアが滝野すずらん丘陵公園でスノーシューとチューブそりを楽しみました。2名の公園職員の方に案内してもらいました。

6 participants from 4 countries and 3 volunteers enjoyed snowshoeing and tube sledding in the Takino Suzuran Hillside Park. 2 park staffs guided us.

その日の朝まで雪がたくさん降っていたので、道はふわふわで、スノーシューで歩くのには最適でした。

Because the snow was falling heavily until the morning, the roads were fluffy and good for walking with the snowshoes.


アシリベツの滝は6割ぐらい凍っていました。
About 60% of the Ashiribetsu Waterfall was frozen.


スノーシューツアーの後、プッチそりを楽しみました。
After the snowshoe tour, we enjoyed the mini tube sledding.


滝野すずらん丘陵公園ではスキーや歩くスキー、200mの長さのチューブそりもあって、雪遊びをするのにおすすめです。
You can also enjoy skiing, cross-country skiing and 200-meter-long tube sledding there. 
The Takino Suzuran Hillside Park is one of the best parks in Sapporo for playing in the snow.