2024年2月4日日曜日

[Report] Takino Suzuran Hillside Park Snowshoe Tour

2月3日(土)、9カ国・地域から子供を含む23名が参加して、「滝野すずらん丘陵公園スノーシューツアー」を行いました。公園の職員2名とボランティア4名がご案内しました。

On Saturday, February 3rd, 23 people, including children, from nine countries and regions participated in the "Takino Suzuran Hillside Park Snowshoe Tour". Two park staff and four volunteers guided the tour.

この日は朝までに20センチの雪が降ったそうで、新雪の上をスノーシューで歩くことができました。

20 cm of snow had fallen by morning that day, and we were able to walk on the fresh snow with snowshoes.


林の中を抜けると、見晴らしの良い眺望が広がりました。
As we passed through the forest, we were greeted with a spectacular view.


スノーシューを楽しんだ後は、チューブそりへ。なかなかのスピードが出ました!
We enjoyed the tube sledding after the snowshoeing. The sled went very fast!


滝野すずらん丘陵公園ではさまざまな冬の遊びができます。ぜひ行ってみてください。
Takino Suzuran Hillside Park has many winter activities. Why not go?